2014 has begun and hear from my horoscope promises a year of great work success w horoscope or not better to stay with fingers crossed. 2013 was, for me, a year of significant change and personal growth and there was no better way to toast to the next with my 3 best friends that I have endured for more than ten years, friends, real ones must be kept tight. As for my outfit for the new year that could not be much of a long dress with train. To highlight the “collier” gown I opted for a hairstyle seed collected, a little ‘decomposed made in 10 minutes. Simple makeup with the exception of red lipstick that incorporates the colors of enamel and blusher on the flesh. I celebrated the New Year in Les Ottomans with dinner and after dinner, a fabulous terrace overlooking the old part of Istanbul, will leave you breathless.
Il 2014 è cominciato e a sentire dal mio oroscopo si prospetta un anno di grandi successi lavorativi, oroscopo o non oroscopo incrociamo le dita. Il 2013 è stato, per me, un anno di significativi cambiamenti e di maturazione personale e non c’è stato modo migliore di brindare a quello venturo con i miei 3 più cari amici che mi sopportano da più di dieci anni, gli amici quelli veri vanno tenuti stretti. Per quanto riguarda il mio outfit per l’anno nuovo non poteva che essere un vestito lungo con tanto di strascico. Per mettere in risalto il “collier” dell’abito ho optato per una pettinatura semi raccolta, un po’ scomposta realizzata in 10 minuti. Trucco semplice ad eccezione del rossetto rosso che riprende i colori dello smalto e del phard sull’incarnato.
Ho celebrato il capodanno a Les Ottomans con cena e dopo cena, su una favolosa terrazza con vista sulla parte vecchia di Istanbul, da lasciare senza fiato.
Shoes MIU MIU
Ring CARTIER + BVLGARI (SILVER) + BVLGARI (PINK GOLD) Bracelets VIRIDI’ Earrings SODINI
Nail CHANEL ROUGE RUBIS
Lipstick CHANEL VELVET
Bag MMISSONI
4 thoughts on “New Year’s Eve in Istanbul”
In those pictures You are more pretty than ever….
Your look is simply perfect…
Kisses
Biba
Un sogno!
LA RIVINCITA DELLA FINTA BIONDA
FACEBOOK
NEW POST! Maria Antonietta e Lucrezia Borgia: storie di donne nobili e dannate.
Fantastico questo abito!
New post on lowbudget-lowcost Fashion Blog
Thanks Biba, Happy new Year and thanks to everyone.
I hope that your year it will be fantastic 😉