What to wear with a white lace skirt
What to wear with a white lace skirt ?
I wore this look during the honeymoon in the Gili Islands,
you should know that in these islands there are no machines, you move on carts pulled by horses, so we advise you not to bring too much luggage, the island is almost the state sword, forget the heels and live in nature.
This outfit is an example, I wore a skirt of lace signed by Ralph Lauren that I paired with a bikini top in broderie anglaise with a pair of espadrilles the same fabric.
Accessories?
Non-existent and even forget the bag, forget the makeup, do your skin breathe and enjoy the relaxation.
Tomorrow I’ll talk about what not to do, what to do to the Gili islands.
Lace: obsession summer
In the past, the lace was used exclusively for the home kits, and tablecloths, and then, with time be worn and become one of the tissues most loved by all women, we are also in the lace lingerie, sensual and overwhelming.
This fabric is very versatile and can be used alone or applied with other types of tissue.
The more casual outfits like this until you get to ‘ bride dress .
The versatility of the lace
The same skirt you see worn in a casual summer outfit can also wear it in the city to create a completely different look, for example, we can combine it with a pair of décolleté and a beige sweater woven cotton.
Accessories as a shoulder bag, not too big and a pair of clear sunglasses, two minutes far have created a look ton sur ton.
You must always remember that every item has more than one use and try to use it in different ways.
[divider]Italian Version[/divider]
Gonna lunga di pizzo:cosa abbinarci
Questo look l’ho indossato durante il viaggio di nozze alle isole Gili,
dovete sapere che in queste isole non esistono macchine, ci si sposta sui dei carretti trainati dai cavalli, per questo vi consiglio di non portarvi troppi bagagli, l’isola è quasi allo stato brando, dimenticatevi i tacchi e vivete nella natura.
Questo outfit ne è un esempio, ho indossato la gonna di pizzo firmata da Ralph Lauren che ho abbinato ad un top bikini in sangallo e l’ho accompagnato ad un paio di espadrillas dello stesso tessuto.
Accessori?
Inesistenti e anche la borsa non vi serve a nulla, dimenticatevi il trucco, fate respirare la vostra pelle e godetevi il relax.
Domani vi parlerò di cosa non fare, più che fare alle isole Gili.
Pizzo: ossessione estiva
In passato il pizzo veniva esclusivamente utilizzato per il corredi della casa e per le tovaglie, per poi, con il tempo essere indossato e diventare uno dei tessuti più amati da tutte le donne, anche nella lingerie troviamo il pizzo, sensuale e travolgente.
Questo tessuto è molto versatile e può essere utilizzato da solo o applicato con altri tipi di tessuto.
Dagli outfit più casual come questo fino ad arrivare all‘abito da sposa .
La versatilità del pizzo
La stessa gonna che vedete qui indossata in un outfit casual estivo possiamo anche indossarla in città per creare un look completamente diverso, ad esempio possiamo abbinarla ad un paio di decolltè beige e a un maglioncino di cotone intrecciato.
Come accessori una borsa a tracolla, non eccessivamente grande e un paio di occhiali da sole chiari, in due minuti avete creato un look ton sur ton.
Dovete sempre rammentare che ogni capo ha più di una “sfacciettatura” e cercate di utilizzarlo in modi differenti.
6 thoughts on “What to wear with a white lace skirt”
Such an awesome outfit
So beautiful,
Really stunning pics
Very nice
Very special outfit ! Looks stunning. xox
Great outfit!